En Güncel Flashlar

Kişisel Portföy Sitesi TemplatesiKişisel Portföy Sitesi TemplatesiKişisel, kendinize özel yapacağınız sitelerinizde gayet işe yarayacaktır. Hangi sektör olursa olsun, her sektöre uyum sağlayabilecek bit templatedir....

İncele

Adobe Flash Player Versiyon 10 YükleAdobe flash player ailesine yeni bir kalite daha kattı. Adobe flash player 10...

İncele

Home Refinance LoanOto Galeri İçin Flash Templateler - Tm 15522 İndir Oto galerileri için güzel, basit bir flash site templatesidir. Özellikle sıfır araç satışı yapan firmalar için gayet uygun olabilecek bir templatededir....

İncele

Flash Patlama Ses Efektleri 55 adetFlash dökümanlarınızda kullanabileceğiniz çeşit çeşit ses dosyalarını bulabileceksiniz...

İncele

Flash AS3 DersleriActionScript 3.0 ile ilgili öğrenmek istediğiniz herşey blogumuzda...

İncele

Rss

AS 3.0 Nesne Tabanlı Programlama 'da Sınıflar

Gönderen graficihad | Etiketler: Actionscript, as2 de sınıf yapısı, flash as3 ders, nesne tabanlı programlama, nesne tabanlı programlamada sınıflar, sınıflar | Posted on 6 Mart 2010 Cumartesi

Sınıf, bir nesnenin soyut temsilidir. Sınıfta, bir nesnenin barındırabileceği veri türleri ve nesnenin sergileyebileceği davranışlar hakkında bilgiler yer alır. Böyle bir soyutlamanın yararı, yalnızca birbiriyle etkileşim kuran birkaç nesnenin yer aldığı küçük komut dosyaları yazdığınızda belirgin olmayabilir. Ancak programın kapsamı genişledikçe ve yönetilmesi gereken nesne sayısı arttıkça, nesnelerin nasıl oluşturulduğu ve birbiriyle nasıl etkileşim kurduğu konusunda sınıfların size daha iyi denetim sağladığını fark edebilirsiniz.



ActionScript 1.0'a kadar ActionScript programcıları, sınıflara benzeyen yapılar oluşturmak için Function nesnelerini kullanabilirdi. ActionScript 2.0 ise class ve extends gibi anahtar sözcüklerle sınıflar için biçimsel destek ekledi. ActionScript 3.0, hem ActionScript 2.0'da ilk defa sunulan anahtar sözcüklerini desteklemeye devam eder hem de protected ve internal nitelikleriyle gelişmiş erişim denetimi ve final ve override anahtar sözcükleriyle miras üzerinden daha iyi denetim gibi yeni yetenekler de içerir.

Java, C++ veya C# gibi programlama dillerinde sınıf oluşturduysanız, ActionScript'in de benzer bir deneyim sunduğunu göreceksiniz. ActionScript, ilerleyen bölümlerde her biri ele alınan class, extends ve public gibi aynı anahtar sözcüklerin ve nitelik adlarının çoğunu paylaşır.

Not: Bu bölümde, özellik terimiyle değişkenler, sabitler ve yöntemler gibi herhangi bir nesne veya sınıf üyesi ifade edilmektedir. Ayrıca sınıf ve statik terimleri sık sık birbirinin yerine kullanılsa da, bu bölümde bu terimler birbirinden farklı şekilde ele alınmıştır. Örneğin, bu bölümde deyim sınıfı özellikleri, yalnızca statik üyeleri değil, bir sınıfın tüm üyelerini ifade eder.

Bazı Dersler

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel

Yorum Gönder

Flash Template Download