En Güncel Flashlar

Kişisel Portföy Sitesi TemplatesiKişisel Portföy Sitesi TemplatesiKişisel, kendinize özel yapacağınız sitelerinizde gayet işe yarayacaktır. Hangi sektör olursa olsun, her sektöre uyum sağlayabilecek bit templatedir....

İncele

Adobe Flash Player Versiyon 10 YükleAdobe flash player ailesine yeni bir kalite daha kattı. Adobe flash player 10...

İncele

Home Refinance LoanOto Galeri İçin Flash Templateler - Tm 15522 İndir Oto galerileri için güzel, basit bir flash site templatesidir. Özellikle sıfır araç satışı yapan firmalar için gayet uygun olabilecek bir templatededir....

İncele

Flash Patlama Ses Efektleri 55 adetFlash dökümanlarınızda kullanabileceğiniz çeşit çeşit ses dosyalarını bulabileceksiniz...

İncele

Flash AS3 DersleriActionScript 3.0 ile ilgili öğrenmek istediğiniz herşey blogumuzda...

İncele

Rss

Yönetim Panelli XML+PHP Flash Site Template

Gönderen graficihad | Etiketler: flash full php site, flash php, Flash yönetim, flash yönetim paneli yazdırın, Yönetim Panelli XML+PHP Flash Site Template | Posted on 26 Haziran 2009 Cuma

Yönetim panelli XML flash site Tasarımı
Full xml flash site tasarımıdır. Diğer Flash xml sitelerden ayrılan kısmı
kullanıcıya ait bir panele sahip olmasıdır.

Panel Php yazılım sistemi ile xml in yönetimi ve xml veriyi flash'a aktarması ile oluşuyor.
Kolaylıkla her firmaya, her site tasarıma uyarlayabileceğiniz Flash + Yönetim panelli Web site templatesidir.

Buradan İndirin!
rar şifresi : YOKTUR.

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Kardesim Rar Sifresi Yanlıs ?????

graficihad dedi ki...

rar şifresinde herhangi bir yanlışlık yok
"http://www.flashbilgi.blogspot.com" tırnak içerisini olduğu gibi yazınız.

Adsız dedi ki...

şifre yanlış?????????

Adsız dedi ki...

yanlıs işte kardeşim

İmuisorg dedi ki...

Merhaba çok yararlı bir site teşekkürler.
Acaba bahsettiğiniz şablon bloggere uygulanabilirmi?

Huzur dedi ki...

İmuisorg , çok yararlı olduğunu söyleyip teşekkür etmişsinde bizim bir türlü yazamadığımız şifreyi ne şekilde yazıpta rarı açtın acaba ?

graficihad dedi ki...

Mrb lar arkadaşlar;

Şifre yanlış diy hala inat eden arkadaşlarımız var
lütfen şifre = "http://www.flashbilgi.blogspot.com" dir.

Hala şifreyi yanlış giren arkadaşlar var ise
msn adresimden ulaşırlarsa gönderebilirim.

iyi günler

murat dedi ki...

link olmus:(

Adsız dedi ki...

$ifreyi ellede yazdım copy/paste yaptim yine yanlı$ dedi msn adresin nedir nasıl ulaşabilirim sana ?

Unknown dedi ki...

graficihad sifreyi her türlü denememe rağmen hata veriyor. profilindede msn adresin yazmıyor. lütfen dilbar00@hotmail.com adresine bu paylaşımı atarsan sevinirim. Birde ben yeni indirdim dosyayı link çalışıyor

umit dedi ki...

abi inat etmek deil verdigin sifre yanlis madem dogru oldugunu iddaa ediyorsun kaldır şifreyi neden uğraştırıyorsun abi

Adsız dedi ki...

rar şifresi acılmıor dostum olmadı :(((

sen msn adresini yaz sana ulaşalım...

graficihad dedi ki...

Arkadaş 'lar aşırı tepki üzerine rar şifresi kaldırılmıştır.

Adsız dedi ki...

kardeşim emeğine sağlık Allah razı olun.. yalnız bunun yönetim panelini nasıl çalıştırıyoruz, ben admin deyip girdim ama gelen paneli çalıştıramadım, resim ekle veya sil diyorum ama işlemiyo, fonksiyonu çalışmıyor yani. ne yapmalıyım bana yardımcı olursanız sevinirim. ugurcicek@hotmail.fr

Adsız dedi ki...

sanırım yönetim paneli bölümü ex...

OriflameTR dedi ki...

Abi emeğinize sağlık ama ben plesk panelin ftp'ye yükledim.ama site açılıyor www.site.com/admin yazıyorum.admin paneli görünüyor ama işlem yapmıyor hata veriyor.Nasıl olacak site bayağı bir güzel aslında.

Adsız dedi ki...

Aynen panelde düzenleme yapmak gerekiyor

Adsız dedi ki...

bu konuda bilgi verebilirmisiniz panel çalışmıyor!

Adsız dedi ki...

admin paneli çalışmıyor çalıştıran varmı acaba

Adsız dedi ki...

admin paneli çalıştıran varmı ?

Yorum Gönder

Flash Template Download